torstai 15. syyskuuta 2016

Terveisiä Goldilta

Mun piti mennä selaamaan puhelimen kuvamuistia, että muistan mitä kaikkea täällä on tapahtunu. Mun iphone on vaan niin jumissa, että oon joutunu poistamaan ihan superisti kuvia jotta se pelittäis ees pari tuntia putkeen takkuilematta. Yritän päästä joku päivä Applen liikkeeseen kattomaan, jos olis takuuta vaihtaa luuri.... Tai sit mun on aika ostaa uusi.

Oon saanu oman huoneen. Muutin maanantaina Broadbeachille. Tää on ihan Pacific Fair ostoskeskuksen vieressä. Kävin eilen työhaastattelussa ja sain keikkahommia jostain firmasta mikä järjestää lasten tapahtumia. Meen sinne jakamaan hattaroita, poppareita, vahtimaan pomppulinnaa ja käynnistelemään jotain ratsuelukoita. Mul on huomenna eka vuoro Surferssissa ja se kestää pari tuntia. Tänään olin taas Kaisan mukana siivoomassa Movie Worldissa.

Oon ollu vähän laiska kirjottaa, mutta yritän vähän muistaa jatkossa. Tää kämppä tosiaan mihin muutin niin on omakotitalo ja täällä asuu kolme muuta ihmistä. Kaikki muut täällä on Ausseja.

Meikä on yrittäny vähän hakee muita duuneja, mutta ei oo ollu niin kova ressi, kun on saanu muutamia tunteja joka viikko. Sillee. että pärjää.

Biitsi laiffi ei oo vielä alkanu, mutta täällä alkaa vasta lämpeemään. Oon rakastunu tähän paikkaan.

Terkkuja. Moi.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti