tiistai 12. tammikuuta 2016

10.1.2016 sunnuntai

Mitä täällä on tapahtunu..

No ensinnäki. Sato pari päivää.. Sit paisto aurinko pari päivää. Sato vähä ja paisto lisää. Uudessa-Seellannissa ei oo ikinä samanlainen sää. Se vaihtuu minuuteissa. 
Me ollaan Nicin kans shopattu ja vieitelty meijän mazdaa. Se näyttää nyt tältä.


Tässä alkulämpöä..

Käytiin korjaamolla poistattamassa istuimet takaa. 


Asennettiin verhot.

Pukeuduttiin ku hobitit kylmällä. 


Sain terkkuja, et suomes on viel kylmempi. Ei harmita olla täällä! 

Noup.

Koska aina välil lämpöö pukkaa



Ranskan vahvistus, kenet tapasin Aucklandissa mun tulivuori "pyhiinvaelluksella", tuli tänne pariks päiväks. 
Me otettiin aika kivoja kuvia heti ratsastuksen jälkeen, niinku ehkä kuvasta näkee.. 
Oli ihanaa aikaa! Ratsastettiin paljon. Joka päivä vähintään 4tuntia. 

Ainii ja öö. Käytiin eilen tyttöjen kaa Snell beachilla uimassa! Vesi oli huippu super lämmintä!!!!! Chillailtiin ilta biitsillä. Aika huisii olla reppureissaaja! 

Meikä on musta naamasta.


Meijän autoa.. + mun pinkki tyyny! 



Mun yhtä hullu sielunkumppani. 

Okei! Huomenna lähetään reissaamaan! Mulla ei varmaan oo nettiä, ni yritän päivitellä blogia aina kun ehin. Toivokaa aurinkoa tänne! Mä toivon lämpöä myös sinne! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti